Sunday, June 21, 2009

Hato true nature is not a bird...

>> French Version <<

Just wanted to do a little post since I finally got the natural tuna clubset from gacha with a lot of tries. When I'm at a point where I see I don't win anything anymore I usually give up but this time I really wanted this clubset so it took me a least 8 more tries. If not more.

Anyway I recorded that and put it in a rush on youtube to show my joy. Don't forget that it's available in real HD through youtube here.



Asakawa Yuu owned the place honestly.

...
>> French Version <<

2 comments:

Zangetsuna said...

Superbe ta Arin!

Par contre j'aimais pas du tout le poisson mais la voix j'adore ...

Hato Maguro!

Mainlless said...

Woe, je préfère toujours Lucia mais je suppose que ma Arin est pas trop mal non plus grâce à la superbe coupe de Luka et au waitress (que j'adore pour tous les personnages). ^-^/

Ben en fait comme je l'ai dit dans mes précédents posts, j'ai direct compris que Thons = Voix de Luka (par analogie avec le negi club) mais cela mis à part, j'aime vraiment le fait de jouer avec des thons mdrrrr
Accessoirement j'avais déjà en tête quel type de voix Yuu pourrait procurer.